شعله های زرد و قرمز تو را به یاد چه می اندازند ؟ شعله هایی که گاهی آنقدر بی رحمند که همه چیز را می بلعند . اگرچه این شعله ها زیبایی خاص خود را دارند ، اما گاهی به خاطر اندگی بی دقتی ، می تواند حادثه ای بزرگ رقم بخورد . به یاد آور لحظه ای را که همه تلاش می کنند برای عامل مرگ ! 

آری به یاد آور لحظه ای را که ماموران اتش نشانی با تلاش وصف ناپذیری و با به خطر انداختن و نادیده گرفتن زندگی خود با تمام وجود برای نجات همنوعشان تلاش می کنند . لحظات مرگ و زندگی ، لحظاتی که گاه صدای ناله را می توان شنید و گاه تنها سکوتی مرگبار است . لحظاتی که درون هیچ کس آرام و قرار نیست . 

آتش نشان یعنی کسی که از جان و اسایش خود در راه جان و آسایش ما می گذرد تا ما بتوانیم در امنیت زندگی کنیم 

روز پنج شنبه در پی حادثه آتش سوزی ساختمان تجاری پلاسکو تهران ، خبر تلخی از رسانه ها منتشر شد مبنی بر فرو ریختن این ساختمان و محبوس شدن جمعی از پرسنل فداکار آتش نشانی ، برای نجات جان و سرمایه هموطنانمان ، با بذل جان عزبز خود ، شجاعانه بکام این اتش و مبارزه با ان رفته بودند اما در یک لحظه با فرو ریختن این ساختمان ، همگی در آوار حاصل از ریزش این ساختمان ، گرفتار شدند و در زیر هزاران تن آهن و سنگ و خاک محبوس و مدفون شدند . و خوشبختانه با خبر شدیم که همطنان قدردانمان با حضور در ایستگاههای اتش نشانی و برگزاری مراسم دعا ، از خداوند خواستار یافتن سلامت آنها شده و با اهدای شاخه گل به آتش نشانان ؛ از تلاش آنان تشکر کردند .

شهرداری گزیک به نوبه خود ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدای آتش نشان ؛ وظیفه می داند از زحمات این انسانهای شریف و فداکار قدردانی نماید و از خداوند متعال برای شهدای این حادثه ، تمنای اجر و غفران و برای خوانواده هایشان صبر درخواست می نماید . 

روابط عمومی شهرداری گزیک 

نقشه شهر

راه های ارتباطی

سامانه ارتباط مردمی :(سامانه های طرح تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات) واقع در سایت شهرداری

تلفن شهرداری : 32113010-056    فکس : 32114010-056

پست الکترونیک :gazik@imo.org.ir

آدرس : خراسان جنوبی - شهرستان درمیان - شهر گزیک - بلوار امام رضا (ع) - جنب بخشداری گزیک

بازدید امروز15
بازدید دیروز115
بازدید هفته773
بازدید ماه2861
کل بازدید757523